Poniżej prezentujemy najczęściej spotykany scenariusz działań, występujący podczas realizacji kredytu na pojazd.
- Klient składa wniosek kredytowy wraz z wymaganymi dokumentami.
- Klient otrzymuje promesę kredytową.
- Klient dokonuje wpłaty własnej na rachunek sprzedawcy (wystawcy faktury).
- Klient odbiera od sprzedającego dokumenty potrzebne do rejestracji pojazdu.
- Klient odbiera od nas dokumenty bankowe potrzebne do rejestracji i ubezpieczenia pojazdu.
- Klient rejestruje pojazd. Jeżeli warunkiem jest przewłaszczenie częściowe, dopisuje jednocześnie bank jako współwłaściciela w dowodzie rejestracyjnym.
- Klient ubezpiecza pojazd. Jeżeli warunkiem jest cesja z polisy AC, klient dokonuje cesji podczas zakupu polisy AC/OC.
- Klient spotyka się z naszym pracownikiem i podpisuje dokumenty kredytowe.
- Bank realizuje przelew na wskazany rachunek, w znakomitej większości przypadków - na rachunek sprzedawcy.
- Klient odbiera pojazd od sprzedawcy.